Beerpongturnering med Standut

Hej på er! Att hitta på saker att göra, inte sitta still och inte tillåta sig att tänka är vad jag gjort i helgen, igår på kvällen tvingade jag mig själv att gå ut. Så jag gick till ABC-lokalen där Standut arrangerade en beerpongturnering! Jag är själv ingen beerpong-människa, utan föredrar Caps(!), men det var superkul ändå. Jag och Johanna körde i ett lag och vi vann en av tre matcher så vi gick inte vidare, vilket vi båda två tyckte var superbra! För tre matcher räckte lång väg ;) När vi hade ett vinnarlag och det började bli dags att gå vidare så gick vi bort på Allstar! Där lurade Emelie med mig och prova spela black jack för första gången i mitt liv! Det var superkul men känns jäkligt farligt ;) Det handlar mest om tur tycker jag, men hur det gick till var simpelt nog. På vägen hem blev det ett snabbt stopp på Subway (som skaffat glutenfritt bröd <3). En sån jäkla toppenkväll! Tack för bra evenemang Standut, det här gjorde ni superbra ;)
 

Kommentera här: