Bankett på Södra berget

Hej på er! Efter ceremonin i fredags åkte vi som sagt buss till hotellet, Södra berget, där det var dags för bankett. Det var förrätt, varmrätt, efterrätt, folk som höll tal, underhållning och många många skratt! Maten var helt fantastisk, jag glömde fota förrätten då jag var på tok för hungrig, men varmrätten och efterrätten (mina specialare) finns med på bild. Det var GUDOMLIGT gott alltså. Mums! Sällskapet vid bordet var fantastiskt, lite tråkigt bara att A inte följde med i år, men så kan det vara ibland ;) Måste ge ett litet extra plus till dom som lagat maten, jag fick så fick så fantastiskt bra mat trots att jag är så krånglig i maten, min tallrik såg nästan likadan ut som dom andras, förutom efterrrätten där jag som vanligt fick hallonsorbet (dom andra fick passionsfruktsorbet?) men jag fick däremot en chokladmuffin till! Det var oväntat! ;) Om själva banketten finns det väl bara en enda sak jag kan klaga på och det är underhållningen, Andreas Weise. Han stormade upp på scenen och lika snabbt var han borta. Tror han sjung 3 låtar och sdan var det slut. Och dels då att jag verkligen inte gillar honom överhuvudtaget och dels att man kommer på ett gigg och kör BARA 3 låtar? Kan man ens ta betalt för det? Nej usch! MEn bortsett från honom så var banketten helt jäkla fantastisk. :D Efter maten och det blev det såklart dans och mingel, jag träffade massor av folk från universitetet som jag inte träffat på länge då jag ju inte längre jobbar med dom så som tidigare då jag var ordförande. Så det var kul! :)
 
 

Kommentera här: