9.00 - 18.00

Hej på er! Idag har jag varit på skolan och pluggat mellan 9.00 och 18.00. Usch vad mitt huvud känns segt haha! Första timmarna hade jag sällskap med Klara, när hon gick vid halv tre tiden så hade jag turen att Julia, Emma och en till tjej kom förbi så vi satt en stund till. Sedan på slutet så hjälpte jag Jessika inför hennes examination i morgon (hon är superduktig och kommer sätta den klockrent!) innan jag gick hem vid 18. Väl hemma har jag lagat middag, ätit middag och sett på ett avsnitt outlander. :) Nu när jag skrivit klart detta ska jag ta fram böckerna och läsa lite lite till innan jag går och lägger mig ;) Sedan hände en sjukt oväntad grej på skolan idag, blev så paff att jag inte visste vad jag skulle ta mig till haha! Men det tar vi i ett annat inlägg ;)
 
 

Kommentera här: