Så här kommer du aldrig se mig igen

Hej på er! Vilken helg ;) Jag har verkligen inte hunnit med bloggen i helgen, men nu så! I fredags berättade jag ju att Emilia skulle komma över så vi skulle fixa oss för kvällen, det var nämligen dags för en Standut sittning! :D Temat var "Så här kommer du aldrig se mig igen" och det var verkligen roligt att se hur många olika varianter av utklädnader man fick se ;) Själv klädde jag ut mig till en olympisk fackellöpare, smidigt då jag ju hade grejerna hemma och jag antagligen aldrig kommer ta på mig den tröjan och ta med facklan på en fest igen! Men var lite nervös för facklan, men det gick bra! Många som tyckte den var riktigt cool haha. x) Jag hade tänkt ta en tidig kväll då jag skulle upp och i väg på lördagen, men det gick så där och jag kom hem vid halv 3 ;) Men det var en riktigt jäkla bra kväll!
 

Kommentera här: