Halloweensittning 2017

Hej på er! I fredags var det ju Halloweensittning och dags att spöka ut sig alldeles! :D Jag hade bjudit hem SamSarna hem till mig på lite förfest också vi blev inte där nå länge då tiden mellan mötet och sittningen inte var alltför lång, men ändå kul att träffas lite innan den riktiga festen ;) Sedan gick vi tillsammans till sittningen, där det bjöds på god mat, många roliga spex, live musik och härligt sällskap! Jag klädde ut mig till en "dark soul" eller vad man nu ska kalla det, efter att ha blivit inspirerad av en sminkning (här) på youtube, jag gjorde dock min egen version och blev riktigt jäkla nöjd! :D Jag fick också äran att sminka Jossan då hon inte fixat någon utklädnad, så sminkade i ordning henne på förfesten, och lånade ut min röda peruk till henne, på bild numer två och tre ser ni oss två! Hur fina blev vi inte? Jag älskar verkligen Halloween och att få spöka ut mig! Efter sittningen gick vi vidare ner på Plaza där vi hade superkul i några timmar innan jag och dom två pojkarna från Skövde gick på donken! Så jäkla gott, att äta chicken nuggets så där vid 2 på natten efter några timmar på krogen är ju hur underbart som helst! Så jäkla värt att ha ont i magen i några timmar dagen efter haha ;)
 
   

Kommentera här: