Godkänd

Hej på er! Vilken tisdag det var igår alltså! Planen var att jag skulle kliva upp 8 och göra mig klar, gå till campus och ha grupparbete och vid 16 någon gång skulle jag gå på Workshop med Kåren och Universitetet. Blev det så? Nej. Istället vaknar jag med feber, efter en natt med lite sömn på grund av hosta. Stannade i sängen, myste med Milo (ser ni hur han chillar? Han fullkomligt ÄLSKAR sängen!) och läste en julig liten bok. Vid 14.30 typ ringde syster och ville ha matsällskap. Så då klev jag upp, mådde lite lite bättre då, och mötte henne på tåget där vi käkade Max (som hon köpt medan jag tog mig upp haha) på hennes rast. Sedan åkte hon iväg igen och jag gick hem igen, var helt slut när jag kom hem! Satte mig och fixade lite grejer på datorn, har skrivit i ordning två bokrecensioner som kommer framöver, och lite annat. Sedan skrev Mikaela och frågade hur tentan gått, jag totalförvirrad svarar att den kommer på fredag och att jag inte vet alls. Men hon hade fått svar idag så det betydde ju att jag också hade fått det! Minns ni vad jag skrev innan tentan? Här kan ni läsa det annars! Jag skrev att det skulle bli sista gången jag skrev den (fick ju veta sedan att jag hade ett försök till i december men iaf) och det blev det! Tack alla ni som skrev och muntrade upp mig och höll tummarna för mig! Det gick vägen! Jag klarade äntligen tentan! Jag har inte sett den än då det bara är betyget som kommit än så länge, men jag klarade den! Hur sjukt är inte det? Äntligen! Jag är så jävla glad, det gick! Det låste sig inte totalt den här gången, bara lite! :) Igår skrev jag ju att veckan fått en bra start och att jag hoppades att det skulle hålla i sig, och det har det verkligen gjort hittills! Trots feber och missade workshops <3 För jag är äntligen klar med medicintentan! :')
 
 

Kommentarer:

1 T w i x y:

GRYMT JOBBAT! GRATTIS!!! :D

Svar: TACK :'D
Ida Öberg

Kommentera här: