En lång onsdag

Hej på er! Onsdag redan, jag startade dagen tidigt med att jobba förmiddag på jobbet, sedan skynda till skolan och ha föreläsning på eftermiddagen. Jag köpte med lunch och käkade med pojkarna och Elin på kåren där emellan också ;) Dock fick jag inte den sås jag köpte till min kebab så jag fick chansa (misstänkte att jag inte tålde den men ville ju inte bara kasta bort en hel kebab när jag väl betalat för den...) och jag tålde den nog inte för fy faaan vad ont i magen jag fick efteråt! Satt på nästan hela föreläsningen innan jag gav upp och gick hem, stapplandes.. När jag kom hem vilade jag och hoppades magontet skulle ge med sig, vilket det till slut gjorde till viss del. Ikväll har jag sålt lite böcker, lagat middag (torsk, minimorötter, ärtor och sås) och så haft möte med Valberedningen :) Jag har läst ut en toppenbra bok också! Så den kommer ni få en recension om någon gång framöver ;)
 
 

Kommentera här: