Morsdag, stugfix och hemkomst

 Sista helginlägget haha! I Söndags var det morsdag så jag och syster åkte ut på blomsterjakt! De 3 första ställena vi provade var stängda (vi var ute i jättegod tid förstår ni) men det fjärde var öppet och där hittade vi en så jääääkla fin bukett! Helt makalöst vacker. Så den och ett kort köpte vi med oss och lämnade hemma hos mamma som inte var hemma ;) Så hon fick en fin överraskning när hon kom hem. Sedan hälsade vi snabbt på mormor också. Sedan släppte jag av henne då hon snart skulle börja jobba och så åkte ag till A's mormor och morfar där han var. Vi bjöds på lunch innan vi åkte till stuga för att fixa vidare me3d det vi började med i fredags. Så en bit på vägen kom vi! Jag passade också på att kratta lite och börja fixa utomhus också, då jag ändå bara var i vägen inne i stugan ;) På kvällen så hämtade jag Milo och åkte hem till Östersund där det var en mycket nöjd kille som äntligen fick komma hem! Han var hos mamma i hela tre veckor! Ojoj vad jag har saknat honom <3 
 
 

Kommentera här: