Gotlandsbåten

Hej! Ska skriva några ord onnan jag somnar, har trots allt varit vaken sedan kl 9 igår (onsdags) morse till nu. Halvsov i kanske 40 minuter på båten på väg hit men det har också varit allt haha. När jag senast skrev var vi i Nynäshamn och skulle precis få åka över. Vädret var sådär, solen hade börjat på att hitta fram ändå och vi var på glatt humör. Vi klev på och tog oss snabbt upp på soldäck bak på båten, nytt för i år är att vi har med en av bilarna över till ön också! På soldäck gjorde vi som förra året, la oss i en hög och njöt av solen som nu hittat fram helt. Jag somnade då toll en sväng och senare spelade vi också kort för att få tiden att gå. Jag tror solen tog rekält bra där ute för jag har såklart bränt ansiktet haha, tomatröd om näsa och kinder ;)  Sedan kom vi äntligen fram till ett (för oss) exotiskt varmt och vackert Gotland! Jag hade tänkt skriva mer men bara det här har tagit lång tid med många rättningar av stavfel (och missade sådana), men skyller allt på att jag knappt ser vad jag gör haha. ;)
 
 

Kommentera här: