Namnbricka

Heeej! Har ni sett vilken söt? För ett tag sedan (i början av månaden) fick jag hem denna, det är min lilla namnbricka att ha på jobbet! Den är köpt på Vårdväskan, och där finns det verkligen hur mycket fint som helst för oss som jobbar inom vården! Jag har verkligen längtat efter att kunna beställa en sån här, och nu när det var dags hade jag verkligen så jävla svårt att välja hur den skulle se ut! Man kan välja mellan alla möjliga färger och bilder och grejer haha. Man kan också ha med vad man "är", till exempel sjuksköterska eller undersköterska, skrivet under namnet alltså. Men då jag ju i sommar jobbar som undersköterska och annars är sjuksköterskestudent och sedan (i en avlägsen framtid) förhoppningsvis är sjuksköterska så kändes det bäst att bara skriva namnet haha! Även om man ju kan köpa flera ;) Jag är i alla fall supernöjd med min gröna med den lila ödlan :D <3 
 
 

Kommentera här: