Kalas i lägenheten

Hej på er i kvällen! Idag fick vi besök! Av en himla massa personer, både mamma, Erik, mormor (morfar blev hemma tyvärr), pappa, Eva, farmor och farfar. Jag fyller nämligen år i morgon! :D Så idag hade vi lite kalas, tyvärr var det några som inte kunde komma, syster kommer till exempel i morn istället då hon jobbade idag. Här bjöds det på hembakad sommarpaj (jag som experimenterat i köket haha!) och såklart min egengjorda rabarbersaft! Även en massa jordgubbar, småkakor och kaffe såklart fanns att fika av. tack gode gud verkade båda pajen och saften som jag gjort gå hem hos folk, för båda pajerna tog slut och saften finns inte heller mycket kvar av ;) Så kul! Har haft så svårt att baka sedan jag blev gluten, har inte hittat inspirationen, det här var nog första gången på över ett år jag bakade (och åt) paj! :O Som jag saknat det <3 Jag fick några paket, några verkligen fina saker! Ska visa någon dag :) Hade inte väntat mig något så det var ju roligt! Vi fikade, pratade, myste med Milo och såg lite på tv, jag hade jättetrevligt i alla fall! A är dock fortfarande lite hängig efter förkylningen (han åkte ju också på det i veckan) så han var inte jättesocial vilket han själv tyckte var tråkigast tror jag. Hoppas alla hade trevligt! Nu ska jag ta in Milo som fortfarande är ute, ta en varm dusch och sedan krypa ner under täcket, hoppas ni haft en fin söndag, det har jag! Min sista dag som 22-åring x)
 
Mormor, farfar och pappa ;) 
 

Kommentera här: