Födelsedagsbesök av syster!

Hej på er! Idag fyller jag år! Helt sjukt, lilla jag ska tydligen föreställa 23 år och typ "vuxen", känns inte så alltså haha! ;) Jag jobbade idag, hade en fin dag på jobbet och direkt efter det mötte jag upp syster på stan! Vi gick på Vezzo och käkade pasta innan hon tog bilen hem till mig och jag tog cykeln haha. Vi gick upp och jag packade väskan, släppte ut Milo och så for vi på badhuset! Vi simmade och badade bubbelpool de få timmar vi hann vara där innan dom stängde ;) Nu har vi precis kommit hem till mig igen efter att ha varit iväg och provat samariumet på gatan där jag bor! I brist på sommar och sol så får man ta till drastiska åtgärder x) Det var ett superbra solarium i alla fall! Ett självbetjänande drop in med oväntat bra öppettider! Ser ni monstret (sista bilden) till grej man skulle ligga i?? Jaja, nu ska vi nog bara chilla en sväng innan hon ska åka hem igen.
 
Fråga inte, vi vet inte heller vad som händer på dden här bilden...
Syns dåligt men spöregnade när vi kom ut från badet!
Monstret! :D

Kommentera här: