Söndagen och fortsättningen på flytten.

Hej på er! Igår fortsatte flytthjälpen hemma hos mamma, vi sorterade igenom en himla massa kartonger med gamla prylar, körde de sista av de stora möblerna som skulle till nya lägenheten och städade en del. Vi körde på helt enkelt! Vi lyckades också tömma den stora delen av vinden! Så skönt! Jag är helt slut i kroppen idag haha! Men det blir så jäkla bra hos mamma, den nya lägenheten är så jäkla fin och ligger bra till med en stor och fin balkong ;) Det blir skitbra alltihopa helt enkelt. Det känns däremot inte alls så konstigt och jobbigt med flytten som jag väntade mig. Jag har ändå vuxit upp i huset, bott där största delen av mitt liv och även om jag inte bor hemma längre så har ju mamma bott där och jag varit där en hel del ändå. Men nu är det snart slut med det. Jag har ätit mat där för sista gången, sovit där för sista gången, Milo har varit där sista gången. Allt tar som slut nu. Men än så har det nog inte gått in riktigt, för än känns det inte helt tomt i mig av saknad, för det borde det göra va? Men det kanske kommer ;) 
 
 

Kommentera här: