Fika hos Anna

Hej på er! Igår efter jobbet hann jag bara hem en snabb sväng innan jag blev upplockad av Viktoria! Vi och några andra från jobbet skulle nämligen ut och hälsa på hos Anna, hon jag jobbet mest tillsammans med nu under sommaren. Vi hade planerat att ha en fika tillsammans och nu igår var det dags. Vi åkte gemensamt ut då Viktoria var den enda som hade koll på vart vi skulle haha, och OMG vad fint Anna bor! Så fantastiskt jäkla fint! Och vad hon bakat! Jag hade frågat innan om det var så jag skulle försöka ta med eget fika eller så, men icke! det var lugnt sa hon, och jäklar anamma det var det! Ser ni kakfatet närmast på första bilden? ALLT på det är gluten och laktosfritt! ALLT! Men det är inte slut där inte, utan hon hade också bakat en helt underbart god nektarinpaj! Som också var så jag kunde äta den! Så jäkla underbart! Vi åt i två omgångar för det fanns så mycket gott, vi skrattade en hel del också och hade en kväll i världsklass. Vi fick också en liten rundtur i deras hus, som var så snyggt inrett med äldre detaljer som passade in både i huset och i Annas personlighet. Deras underbara lantkök med en liten passage ut till hallen, en sån där för tjänare förr i tiden haha! Mysigaste på hela huset nästan ju! En detalj i huset fotade jag lite närmre, men den ska ni få se en annan gång för den ska få ett eget inlägg, den är så fantastisk alltså! Just ja, Anna bjöd också på två olika sorters likör (hemgjorda även dom såklart), blåbär och rödvinbär. Så. Jävla. Gott. Det. Går. Inte. Att. Beskriva! Haha, nej men jag kan faktiskt inte förklara hur gott och mysigt det här var. Tycker så himla bra om dom här människorna!
 
 

Kommentera här: