En småstressig torsdag

Hej på er! Idag har jag gjort en massa, klev upp tidigt och åkte till Östersund. Hade möte med min lärare om mina studier i höst, har liksom hamnat i en lite besvärlig sitts men det kan jag berätta om en annan gång. Efter det käkade jag lunch med pojkarna på kåren innan jag åkte hem och packade, vidare åkte jag till Lillänge för att köpa en sak! Ska bli superkul att visa den för er i morn eller övermorn hihi. Sedan bar det av tillbaka till Ånge. Här följde jag med A och kollade på en grej till stugan, hälsade på mamma och hkälpte henne en sväng och så har vi köpt mat och ätit. Är dödstrött nu och inser också att jag inte fotat en bild på hela dagen haha! Ovant ;) Har därför ingen bils till inlägget så det blir bildlöst, vilket är så himla ovanligt! Jag föredrar att inläggen har bilder, då jag tycker det ger mer. Men men! Inger boktips kom idag heller, för det kommer i morn (tror jag) tillsammans med en annaan kul grej!

Kommentera här: