Kokbokshylla i köket

Men hej på er! Jag berättade ju i förrgår att jag gjort en liten kul grej, en ändring i köket. Minns ni det? Kanske inte haha! Tanken var att jag skulle skriva det här inlägget igår men det hanns inte med ;) Så ni får det nu istället! Jo! Jag har nämligen skruvat upp en liten tavelhylla i vårt kök och ställt upp nårga av mina kokböcker där! Såg det någonstans och blev helt förälskad i tanken och nu har jag så i vårt eget kök <3 Tycker det är så jäkla snyggt! Jag har dock inte bara böcker på vår hylla utan passade också på att köpa en liten förstorning av ett foto som jag verkligen älskar. Det är på A i maj månad 2014 när vi bodde i hus på sörsidan och hade privat badbrygga. Livet var ganska fint då! ;) Älskar verklgien bilden då den är så harmonisk och sommarfin! Jag gillar också tanken på att man använder böckerna som typ prydnad ockå, jag är ju som ni vet en bokfantast och böcker har ofta väldigt fina omslag haha.
Vad tycker ni? Blev det fint?
 
 

Kommentera här: