Boardgame night

Oscars var kul igår! Soppan kunde vart bättre (den gluten och laktosfria) men sällskapet var på topp! Spelade med andra ord med några nya SSK t1or (alltså dom som började nu i höst). Mitt lag vann storslaget! ;) Sedan spelade jag kort med några från Staben, var så fruktansvärt roligt! Vi spelade först vänd tian där jag vann båda varav denena med ett flyt så jag inte förstår det själv! Sedan spelade vi banka bäver och jäklar vad kul vi hade! Jag skrattade så jag har värk i magen idag haha! Där vann jag en av två. Så av 4 omgånger kortspel och en omgång med andra ord så vann jag allt utom ett spel? Vad har hänt!? Jag brukar väl aldrig ha sån jäkla tur? xD Pratade med så himla mycket fint folk och fick också säga "Vi ses" till Mattias som ska flytta till tyskland! Men då hejdå känns så avslutande och vi eventuellt kommer träffas igen om ca 3 månader så kändes vi ses mycket bättre! :D
 
 

Kommentera här: