Falun dag 1

Vilken dag! Äntligen läggdags men fasen vad kul det varit haha! Kom fram vid halv 12, mötte två från Rindi (Gotlands studentkår) på tåget till Falun så fick väldigt trevligt sällskap sista biten. Väl framme började vi med gemensam lunch på Kopparhatten. Dom får godkänt helt klart ;) Sedan gick vi tillsammnans till kårhuset där hela eftermiddagen ägnades åt intressanta diskussioner om bland annat kvalitetssäkringssystem och SFSs identitet med mera ;) 18.30 var det sittning på dalarnas vis och det mina vänner är jag lycklig att jag fått uppleva! xD Fy fan vad vi skrattade, speciellt mitt bord. Vi skrattade nog mer än alla andra bird tillsammans. Helt rätt folk vid helt rätt tillfälle helt enkelt ;) Träffat flera som jag lärt känna tidigare samt några nya ansikten som jag ser fram emot att träffa fler gånger framöver! ;) Natten spenderas på ett Clarion hotell i delat rum med två människor från StuFF, Linköpings studentkår. Alltid spännande att dela rum med folk man aldrig träffat innan :o Återkommer i morn med hur det gick denna gång ;) I morgon drar vi igång med nya diskussioner kl 9.00 och håller på några timmar innan jag ska bege mig hemöver igen.
 
 

Kommentera här: