Usch och blä

Till skillnad från igår är idag inte alls nå bra. Började dagen med att frysa halvt ihjäl när jag klev upp (iskallt i vår lägenhet!) Sedan det gick inte alls bra på Storsjötappen, jag berättade ju här om att jag vill bli blodgivare, och i förra veckan fick jag ett sms om att jag var en godkäns givare! Så bokade in att jag skulle dit idag men jävel vad nervös jag var, allt blev fel kändes det som. Och så blev det som så att dom inte fick något blod. Men sköterskan trodde det berodde helt på mina nerver, jag var för nervöss kroppen låste sig helt enkelt. Dom var verkligen supergulliga mot mig när jag satt där och kände mig hetl värdelös. Men dom vill låte mig prova igen i alla fall! Så ska försöka lugna ner nerverna och göra allt rätt inför den gången, träna biceps på förmiddagen, äta en stor och bra lunch och klä på mig riktigt riktigt varmt innan jag går dit på eftermiddagen. Då ska det tydligen gå lättare. Känns snällt av dom att låta mig försöka igen och så. Jaja, efter det traskade jag till kontoret och på vägen dit började jag känna mig hängig och väl framme på kontoret kände jag att det var konstigt i tanden som jag var och lagade för några veckor sedan. Så ringde till tandläkaren men dom skulle ringa upp, hon jag pratade med verkade inte förstå vad jag menade som var fel heller så jaja... Men ja, allt går dåligt idag! Så nu vid en stund innan 2 gick jag hem och sitter just nu och inväntar att ett telefonmöte ska börja. Efter det ska jag vila en stund så får vi se om jag kan gå på kårstyrelsemötet ikväll i alla fall. Och om jag kommer till gymmet ikväll, Hanna ville det men om jag mår så här känns det inte aktuellt. Men håller tummarna om att det ska bli bättre efter att jag fått vila lite! :)
 
Det är ju fint ute i alla fall!

Kommentera här: