C9 dag 4 och annat som hänt idag typ

Vilken dag! Började dagen supersvag, mådde inte alls nå bra, fortsatt huvudvärk och hungerkänsla men tog mig vid lunch iväg till jobbet och hann med allt för idag ändå ;) Men kände mig rätt slö på mötet i eftermiddags... I alla fall var jag ner en sväng på stan med Hanna efter jobbet, vi kollade litegrann på presenter till lite olika folk ;) Var in på Fininunder också och hämtade en BH som varit på lagning, den hade gått sönder trots korrekt behandling (handtvätt osv) och allt så fick den fixad tack och lov! Efter det traskade vi upp till skolan igen där vi gick på terminens sista Pubtorsdag! Medan de andra åt pasta så åt jag en sallad som jag köpt på Cultum innan och fått lov att ta med på kvällen ;) Efter att jag fått i mig något vettigt så blev jag faktiskt av med hungern i några timmar, blev betydligt gladare och piggare efter maten och orkade med en omgång av sällskapsspelet Alias. Första gången jag spelade det, mitt lag kom sist men kul var det i alla fall ;) HAr idag också handlat hem lite grejer från "Fria listan" att ha som lite snacks under dom kommande dagarna, men nu är dag 4 avklarad, bara 5 dagar kvar! Gick ganska tidigt från Oscars och satte mig istället i lugn och ro på balkongen med Milo, som nog är himla lycklig över att vara hemma igen! Himmel vad han sprang fram och tillbaka, hoppade runt i världens glädjeskutt bara för att i nästa sekund spring och lägga sig helt utmattad bakom utesoffan. Någon sekund senare var han igång igen haha! Själv kurade jag ner mig under ett täcke med datorn och gick igenom och redigerade lite bilder från Gotlandsresan ;) Men nu är det hög tid att gå och lägga sig! Sov gott ^^
 
 
 

Kommentera här: