Fått massor gjort!

Idag har jag besiktat bilen, det gick precis som väntat! Jag har tagit mig till Ånge där jag har börjat rensa rabatter hemma hos mamma, vi har handlat, mumsat i oss en massa smultron, körsbär och jordgubbar, lagat världsgod tacopaj (blir rester av det till lunch i morn!) och röjt i källaren. Fått sålt på en gungstol och lagt ut en massa annat, nu jäklar ska vi få ordning på huset ;) Inte lätt när man ska försöka se vad som ska vara kvar och inte i ett hus där man sparat och levt i 20 år och försöka få 3 våningar (6 rum och kök) till att få plats i en lägenhet på kanske 3 rum och kök. Det är ett bamsejobb det! ;) Då mamma hjälp mig flera gånger då jag har flyttat (har ju blivit ganska mycket dom senare åren tyvärr...) så är det ju inte mer än rätt att jag i alla fall hjälper till en sväng nu när det börjar närma sig för henne. Någon som vet någon bra lägenhet eller så? ;) Eller någon som kanske är sugen på hus? :D
 
 

Kommentera här: