Armar, skuldror och mage

Det blev en sväng på gymmet igår! Marion hörde av sig och frågade om jag var sugen så vi gick dit och körde armar, skuldror och så körde vi avslutande några magövningar. Hela passet tog ca 1 timme och 45 minuter (inklusive massa prat och skratt emellan övningarna) och det känns idag, det kan jag lova! ;) Vi körde i alla fall följande övningar och det är de tygder och den mängd som jag körde, Marion kunde ta lite tyngre:
Uppvärmning 5 min på crosstrainer.
Dumbbell standing triceps extension - 6kg 10x3 rep.
Dumbbell alternate bicep curl (den ni ser Marion göra på bilden) - 5kg 10x3 rep.
Dumbbell front raise - 3kg 10x3 rep per arm.
Barbell preacher curl (den ni ser mig göra på bilden) - 17.5kg 10x3  rep.
Cable rope triceps pushdown - 15kg 10x2 och 15x1 rep.
Cable up right row - 7.5kg 10x2 & 10kg 12x1 rep.
(Jag har fått alla namnen från Marions träningsapp så dom bör vara rätt haha!)
Mage:
Ramlande ben - 10x4 rep rakt.
Ramlande ben -10x3 rep sida.
Plankan - 35 sek x 3 omgångar.
Russian twist - 4kg 10x2 & 6kg 10x1 rep.
Förstår ni om jag skriver så som jag gör? Eller spelar det egentligen ingen roll då ni inte bryr er? Haha! xD
 
   
 

Kommentarer:

1 Inez:

Heja, heja!! :D

Svar: I will! :D
Ida Öberg

Kommentera här: