Tisdag första introveckan

Vilken dag! Jag har haft så himla fullt upp igår, förmiddagen var kaos, eftermiddagen började med att jag åter igen skulle prata inför en jävla massa oflk, nollorna igen. Denna gång var det dock inget tal utan en presentation av Kåren som organisation och hade en power point till hjälp. Sedan var det dags för Brännbollsturnering mellan alla programmen, skitkul! Efter det bjöd SSK (sjuksköterskorna) och IVP (idrottsvetenskap) md mig på middag på Allstar, mycket trevligt! Efter det skulle ddom öva på caps innan det blev dags för första nollekvällen på oscars :) Jag gick hem relativt tidigt och gick upp på tok för tidigt i morse!
Har ju fotat hur mycket som helst men det var ju för kårens räkning så enda bilden jag kan bjuda på är en när jag står och ser nervös ut och strax ska börja min presentation xD 
 
 

Kommentera här: