Intro HT16

Så var det då dags igen, det är den där tiden på året man alltid ser fram emot men en stor eller liten klump i magen, skolstarten! Jag börjar dokc ingen skola utan strular vidare på mitt jobb på Kåren, men tar istället del av all glädje och allt roligt som de nya studenterna och ala aktiva inom introperioden får vara med om! :D Så jäkla kul! Idag hade vi den traditionella grillningen på campus för att välkomna alla studenter. :) Jag är helt slut efter dagen och det har som alltid varit skitkul! Förra året var jag fadder på höstintrot och innan alla nollor kom passade vi på att knäppa lite kort, en bild jag skulle ha som profilbild på facebook under intror (med ovven och flaggan och så) Har haft den bilden sedan dess haha! Så jag tänkte att det var ett vinnande koncept och tog en ny bild idag, med ovve och flagga med mera. Jag lyckades till och med ha samma jäkla tröja på mig haha! Det var verkligen inte medveten utan jag tog bara översta t-shirten i högen xD
Ibland är det så jäkla kul att jobba som ordförande på Kåren, så man kan jobba med dessa introperioder! Så fruktansvärt himla kul :D
 
   

Kommentera här: