Haunted walk och skräckquiz på oscars

Igår var det hallooween-fix på skolan minsann! Först ordnade IC (internatioenlla utskottet) Haunted walk, vilket är att L-huset på skolan förvandlas till spökhus! :D Sjuk bra gjort, precis som förra året (jag tyckte det var läskigare förra året men kan bero på att det var första gången jag gick det haha). Jag gick med Hanna och vi två hade ju redan sminkat oss inför Oscars så det kan vara som så att vi råkade skrämma några av dom som skulle skrämma oss xD Stackarna ;) Här kan ni läsa om haunted walk och oscars från förra året! :D
Efter det var det dags för oscars där Seksih gjorde klart för sitt skräckquiz! :) Efter en massa strul med försvunna papper och att mitt spotify totalt spårade ur och tog bort låtar från spellistan samt bytta plats på alla låtar, så blev det faktiskt en ganska lyckad kväll. Det var första gången vi gjorde något sådant så jag hoppas folk har överseende! ;) Nu ska jag dock inte skriva mer utan göra mig i ordning för lite middag och bio med hjärtat, lite spontant påkommet haha! Berättar i morn vilken film men kommer bli awesome!;) (kommer krama hjärtat så hårt hela natten och kanske till och med sova innerst! Livrädd redan innan, bra där Ida!)
Så här såg i alla fall jag och Hanna ut igår! :D
 
  
  
  
Linserna gör sjukt mycket! :D Älskar dem <3
 

Kommentera här: