Lite fredagsgnäll såhär på fredagkväll

Jo ni... Jag som klagade i början på veckan över mina dagar! I onsdag hade jag ju ganska mycket men eftersom jag omprioriterade så blev dagen lite lugnare, hade riktigt kul på medlemsmötet samt efter mötet! Igår däremot så började jag dagen med plugg på skolan runt 9 tillsammans med Linda (som har praktik på samma ställe som mig), fixade inför seksihs sittning och käkade lunch. Klockan 13 var det dags för vår första huvudhandledarträff med praktiken vilket gick bra, den skulle hålla på till 16 men vi var klar till 15 så då åkte jag ohc Linda upp till praktiken där vi skulle göra kvällspass! När klockan slog 21 gick alla hem förutom jag och nattpersonalen som jag skulle följa med i någon timme för att kika hur det fungerar på natten också. Så jag slutade klockan 23 igår. Det var väldigt kul att få ännu ett perspektiv på äldrevården! Gick hem och var trött som satan, klev upp 6 i morse för att börja jobb 7, och jobbade till 16 ;)
Nu har jag "gnällt" färdigt x'D Ikväll blir det istället för tvättstugan och laga matlådor, vilket var planen för ikväll, så beställer vi hem lite mat och ser på film!! :D Har faktiskt varit en riktigt bra vecka trots stressat schema! Har en ganska kul grej att berätta också men gör det en annan gång då jag inte sitter halvt och sover i väntan på att få i mig någon mat!
 
Jag hatar egentligen selfies, men en selfie är väl ändå roligare än ett inlägg med en helvetes massa text och inga bilder? Det tycker jag i alla fall så här bjuder jag på en "Påväg hem"-selfie ;)
 
 

Kommentera här: