Blubb

Förra veckan var en riktigt riktigt dåligt skit vecka. Nu vet ni det ;) Den här veckan har börjat bättre så vi får väl se x) Var dock på en jättefin 30-årsfest på lördagen för att fira härliga Jon! 
Dock har ju snön kommit tillbaka BARA för att jag i tisags förra veckan tog hit min lilla cykel haha xD
Men men, den är borta snart den med ;)
Nästa vecka skulle ju jag flytta till Kälarne och bo hos fina Helené men ICKE...  Det har såklart blivit ändrat. Så ja.. Vi får se helt enkelt. Men efter en massa skit så kommer väl en massa bra? Eller är det itne så de säger? x)
Igår var jag i alla fall till Penny på Teaparty med lite härligt folk, Penny hade bakat muffins och gjort i ordnign en massa mackor med olika och underbara pålägg. Blev två (cirka i alla fall) koppar te för mig! Jag r ju otroligt dålig på både te och kaffe och annat liknande men har ju lovat Penny att prova lite te så.. xD Med mjölk och socker i så blev det faktiskt riktigt gott, men jag har ingen aning om vad det var för smak xD
 

Kommentera här: