Min Jul

Min jul har varit väldigt väldigt fin i år! Jag och Anders åt julfrukost här hemma i Östersund innan vi begav oss till Ånge där vi hälsade på Anders mormor och morför är också hans morbror och bror var. Vi käkade lunch, hade det trevligt och öppnade paket. Därefter åkte vi och Erik till deras mamma och hälsade på henne och Pigge och sedan hälsade vi på nere på sörsidan, där vi träffade den andra halvan av hans släkt, en sväng innan Anders skjutsade mig till mamma och han åkte tillbaka på sörsidan. Resten av kvällen spenderade jag hos mamma med henne, syster, mormor, morfar och morbror. Senare kom även Pappa och Eva dit en sväng och även Anders. Kvällen bjöd på god middag, härlig sällskap, roliga sällskapsspel och en massa skratt!
 
 
Den 25 så stannade vi kvar i Ånge och tog det lugnt både hemma hos mamma och hos hans mormor och morfar. På kvällen gick vi lite spontant och oväntat på en liten fest och sedan åkte vi runt runt på byn och var chaufför (eller ja, Anders körde ohc jag var ett medföljande bihang!) xD Det blev ganska sent innan vi var hemma dock men roligt hade vi! :)

 
 Den 26 åkte vi ganska tidigt från Östersund mot Stöde, vi plockade upp syster längs vägen och spenderade en mysig dag i Stöde hos farmor och farfar, även pappa kom dit! Middag och roligheter bjöd dagen på innan vi åkte hem till Östersund igen. :)
 
 
Igår var Anders på vift med sin bror halva dagen och jag fick oväntat besök av mamma. Vi gick en sväng på dollarstore och käkade lunch framför en bra film innan hon åkte hem igen, kvällen bestod av mys framför tvn och lite fix och grejs här hemma.
 
 
Idag är det dock måndag så idag är det dags att återgå till verkligheten! Skoluppgifterna står på rad och ska göras så nu kör jag igång igen! Sista rycket innan studieuppehållet! :D

Kommentera här: