Augusti del 2 semester - Småland och Stockholm

Andra halvan av min lilla semesterresa var jag i Småland, närmare bestämt i en liten stad som heter Tranås. Där hälsade jag på Josefine och hade massa skoj! Dels så firade vi hennes födelsedag med picknick och fina vänner, många härliga promenader, en tur till Gränna (där vi köpte på tok för mycket polkagrisar!<3) och finmiddag på Strandbaren sista kvällen. Hur underbart som helst och underbart väder hela resan. Kan inte bli bättre :D På hemvägen sedan hade jag några timmar i Stockholm mellan tågen så då passade jag på att käka glass i solen med Nicklas, en sån där socionomstudent från skolan. ;) Det var också trevligt! När vi gick runt där i staden så var det plötsligt avspärrat, det var tydligen Triathlon! Vi såg när de stackarna cyklade förbi i en väldans fart ;) Efter det bar det sedan av hem till Norrland igen, det är som dom säger! Borta bra men hemma bäst ;)
 

Kommentera här: