En jäkla morgon...

Idag är en jäkla skitdag. På riktigt D:
Kunde inte sova överhuvudtaget i natt, tror jag sov ca 2 timmar utspridda på hela natten.
Så var helt död när väckarklockan ringde 07.30. Snoozade en liten sväng innan jag klev upp och började göra mig klar. I något för långsam takt dock. Så när jag äntligen var klar att åka in till Ånge så började jag försöka få Anders att kliva upp vilket inte gick speciellt bra. Så jag missade tåget. Sur som ättika ställde jag klockan så jag kunde få sova i en timme till och sedan kliva upp och åka med nästa tåg.
Nästa gång jag slog upp ögonen kollade jag på klockan. Då hade tåget gått för en halvtimme sedan och väckarklockan ringt för en timme sedan. Men varken jag eller Anders hade vaknat... -.-
Stressad till tusen gjorde jag mig klar och tog bilen till stan. Slängde i mig något ätbart här och sprang till skolan.
Bara för att se att jag var tvungen att gå tillbaka til lägenheten då jag hade glömt mina papper som jag skulle ha med mig.
Men men... sitter i skrivande stund på skolan och ska strax ringa runt lite. Har redan ringt massor idag men det var några (hur många som helst) som inte svarade så har väntat en stund och ska prova igen.
Längtar bara tillbaka till sängen igen... :(
 
Min utsikt just nu ^^

Kommentera här: