Månadens kanin

Hahaha, nu ska ni få veta något kul! :)
Jag är medlem på en hemsida som heter www.kanin.ifokus.se.
Nej, det är inte det roliga, jag kommer till det x)
Det är såklart en hemsida för oss som tycker om kaniner
(finns ifokus sider för i stort sett vad du än tycker om, rekommenderas starkt!)
och varje månad finns där en tävling, månadens kanin.
Det går ut på att man ska fota sin/sina kaniner och lägga ut en bild man tycker passar in på den månaden man befinner sig i. Sedan får alla medemmar vara med och rösta fram vilken som är finast.
Har jag lyckats ta en bild jag tycker är fin och passar in på månaden brukar jag ibland vara med. ;)
Många knaske tycker jag är töntig men men...
Amatör fotografering och djur är två av mina hobbies så ni får stå ut ;)
I alla fall så anmälde jag en bild i början av februari och glömde sedan bort det x)
Sååå bra minne har man x)
Men idag när jag gick in på sidan så är det första jag ser, min bild på Milo! xD
Han har i hemlighet gått och vunnit ;)
Och har man då haft en riktigt misslyckad fredag så blir man plötsligt lite gladare :3
"Priset" är ju bara att man faktiskt vunnit, man får veta att man tagi en fin bild med en fin liten kanin.
 
Här har ni "vinnarbilden"
Min lillgris <3

Kommentera här: