Sundsvall igen

Igår åkte jag och Anders till Sundsvall och blev av med pengar x)
Andra gången på lika många dagar jag åkte dit, nu får jag tamigtusan stanna hemma ett tag annars har jag inga pengar kvar överhuvudtaget xD
Vi köpte lite studentlitteratur (saknar bara två böcker nu som jag ska köpa nästa vecka i östersund), nya skor både till mig och Anders och så köpte vi kläder till honom inför bröllopet vi ska på. :)
Och jävlar ska ni veta vilken nygg karl jag har, bara han försöker!
Gud så stilig en kille kan bli av att ta på sig en kostym ;)
Nu är det bara min klänning kvar att hitta, har beställt hem en som kommer i början på nästa vecka som jag kanske kan ha, eventuellt... Om den passar.. *orolig*
Vi var också in och köpte ett par hörlurar åt syster som hade panik då hennes gått sönder men nu har hon nya och är nöjd och glad ;)
 

Kommentera här: