Ledig

God morgon! :) Idag är jag ledig och det är så skönt. När jag vaknade idag och kollade på klockan insåg jag att jag utan problem hade sovit i 11 timmar, och fortfarande var trött. Men med tanke på hur mycket klockan var så beslutade jag mig för att kliva upp ändå.
Dagens planer? Ja ni, för en gångs skull har jag inte planerat något för min lediga dag :D Jag ska äta något nu och sedan ska jag kolla med syster om vi ska färga utväxt, vilket behövs extremt mycket i mitt fall och har behövts en längre tid... ;)
Men mer än så har jag inte planerat ännu vilket är så skönt!
Jag ska också passa på att nämna att fina Sara med hennes kärlek Lucas var här igår kväll och såg på film, vi såg ego och tro mig, den var lika bra som förra gången :D Dock så fick kameran stanna utanför och inga bilder togs.
Men det var en mysig kväll med goda chips som tog slut väldigt fort, god passionsfrukt dricka och trevligt sällskap :)
 
Vill visa dessa två som jag tog när jag knäppte korten på bären, en fin växt med lite morgondagg :)

Kommentera här: